فاکتور پرداخت

 فاکتور پرداخت

صدور فاکتور پرداخت برای مشتریان و شرکت‌ها به علل مختلفی مانند ضمانت، امکان ثبت رسمی، مشخص کردن مقدار فروش اجناس، مشخص کردن نیاز انبار، تبلیغات و … انجام می‌شود. با پیشرفت دنیای دیجیتال و استفاده از فاکتور آنلاین ، مشکلات صدور فاکتور، بسیار کم‌تر شده است.

حتی اگر کسب‌وکاری کوچک هستید و فقط اطلاع از صورت وضعیت پرداخت‌ها برای شما مهم است، باز هم فراموشی در ثبت یک رکورد فروش و یا رهگیری دریافت پول می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد. ما در سپال، نه تنها تمام این مشکلات را برطرف کرده‌ایم، بلکه با فراهم نمودن امکاناتی نوین، فاکتور شما را معتبر‌تر می‌کنیم.

سپال، زمان صدور فاکتور را حداقل نموده و ارسال آن را بدون هرگونه مشکل و به راحت‌ترین نحو، ممکن کرده است.

 

با استفاده از سیستم فاکتور آنلاین سپال لازم نیست فاکتور کاغذی صادر کنید؛ بنابراین از شر اسکن فاکتور، فکس و ایمیل کردن رها می‌شوید. در کم‌تر از چند دقیقه می‌توانید فاکتور را آنلاین صادر کنید. ارسال فاکتور با استفاده از ایمیل و پیامک و دریافت پول به صورت خودکار از طریق سیستم سپال انجام می‌شود.

 

کد تخفیف در فاکتور آنلاین

استفاده از کدهای تخفیف، یکی از راه‌های ترغیب مشتری برای خرید بیش‌تر و راضی نگه داشتن اوست. ما این امکان را با تعریف کد تخفیف به صورت مبلغی یا درصدی برای شما فراهم کرده‌ایم.

 

امکان اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده در فاکتور فروش

محاسبه‌ی مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای کاغذی، کاری دشوار و دردسرساز است. با استفاده از فاکتور آنلاین سپال و تعریف درصد مالیات، به راحتی مالیات بر ارزش افزوده  را بر فاکتور خود اعمال کنید. با استفاده از راهکار سپال، می‌توانید برای هر آیتم، به دلخواه مالیات بر ارزش افزوده را اضافه کنید؛ با این کار، مالیات هر محصول به صورت خودکار در فاکتورها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  درگاه پرداخت آنلاین

 

معرفی محصولات و مشتریان

در سرویس سپال، می توانید کل محصولات و مشتریان خود را ذخیره کنید تا در هر بار استفاده از فاکتور نیازمند وارد کردن تک تک محصولات و مشتریان قدیمی خود نباشید.

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *