تسهیم: درگاه پرداخت اشتراکی سپال

 تسهیم: درگاه پرداخت اشتراکی سپال

درگاه پرداخت اشتراکی سپال، بهترین راه‌حل برای مدیریت مالی کسب و کارهای شراکتی است.

به این صورت که درآمد حاصل از فروش محصولات را بین شرکاء به طور مساوی یا سهم‌های از پیش تعیین شده توسط آنها تقسیم می‌کند و به صورت جداگانه به حساب آنها واریز می‌کند.

شما با این ابزار از دردسر ده‌ها سند حسابداری و پیچیدگی‌های محاسباتی رها می‌شوید و در نهایت تنها دریافتی خالص شما به حساب بانکی کسب‌وکارتان واریز می‌شود. در ادامه ما سعی کرده‌ایم در این مطلب به صورت کامل نحوه کار با این ابزار را تشریح کنیم.

سرویس تسهیم

امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین به منظور برآورده کردن نیازهای مختلف خود با شرکت‌های گوناگون و سرویس دهنده‌های مختلف سروکار دارند. این نوع همکاری‌ها، صاحبان مشاغل را قادر می‌سازد تا با استفاده از امکاناتی که توسط سایر شرکای خود در اختیار می‌گیرند، سرویس دهی بهتری ارائه داده و به هدف اصلی خود که رضایت مشتری است برسند. فارغ از تمام مزایای همکاری با سایر کسب و کارها، این امر می‌تواند سختی‌هایی را نیز به دنبال داشته باشد. عملیات حسابداری پیچیده و بعضا با خطاهای انسانی می‌تواند بخشی از چالش‌های پیش رو هر کسب و کاری در زمینه برقراری ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی باشد. سرویس تسهیم سپال فرآیند حسابداری را ساده می کند.

سرویس تسهیم چیست؟

شرکت سپال جهت ساده سازی فرآیند حسابداری کسب و کارهای آنلاین اقدام به ارائه ویژگی به نام “تسهیم” کرده است. استفاده از این سرویس می‌تواند این امکان را فراهم آورد تا بسیاری از عملیات حسابداری و واریز پول به مقاصد متفاوت، به صورت تماما اتوماتیک و تحت کنترل صورت بگیرد. به عبارتی دیگر این سرویس به کسب و کارها کمک می‌کند تا برای وجه یک تراکنش، شماره شباهای مختلفی به عنوان ذی نفع مشخص کنند.

بیشتر بخوانید:  آموزش گام به گام تکمیل پرونده مالیاتی و الصاق درگاه پرداخت

تسهیم چگونه کار می کند؟

در سیستم درگاه پرداخت، مشتریان خواهند توانست بسته به سیاست مدیریتی و مالی خود، میزان سهم شرکا و همچنین شماره حساب‌های ذی نفعان را در پنل اتوماسیون خود تعریف نمایند. با انجام این کار، سیستم به صورت اتوماتیک تمام تراکنش‌های مالی را کنترل کرده و گزارش کلیه انتقالات مالی انجام گرفته را از طریق پنل کاربری مخصوص در اختیار مدیران قرار می‌دهد. با استفاده از این روش، دخالت انسانی در پخش وجه تراکنش از بین رفته و بار عظیمی از دوش سیستم مالی و حسابداری شرکت‌ها برداشته می‌شود.

بهره گیری از سیستم “تسهیم”، باعث بالا رفتن دقت و سرعت مدیریت تراکنش‌ها خواهد شد.

 

چه کسب و کارهایی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند؟

قابلیت “تسهیم” می‌تواند در تمام جنبه‌های یک مدل بیزنسی عملکرد مثبتی داشته باشد. از آن جایی که نیاز به جا به جایی پول بین افراد و حساب‌های مختلف در همه زمینه‌ها احساس می‌شود، “تسهیم” قادر است با اتوماتیک کردن این فرآیند پیچیده و زمان‌بر، کمک شایانی به سیستم‌های حسابداری سنتی بنماید.

به عنوان مثال کسب و کاری را در نظر بگیرید که ارائه دهنده سیستم رزرو آنلاین ویلا و هتل است. سیستم حسابداری این سایت باید پس از دریافت وجه از مشتری، سهم خود را از فروش جدا کرده و باقی مبلغ را به حساب صاحب ویلا یا هتل پرداخت نماید. این امر باعث می‌شود فشاری مضاعف به سیستم مالی شرکت‌ها بیاید و حجم سنگینی از عملیات پیچیده بارها و بارها تکرار گردد.

این در حالتی است که با بهره گیری از سیستم تسهیم تمام این کارها به صورت اتوماتیک قابل انجام است. پس از اتمام پرداخت، سایت ارائه دهنده سرویس رزرو می‌تواند همزمان درصد مشارکت خود را از آن فروش به صورت مستقیم دریافت نماید و باقی وجه را به صاحبان خانه‌ها و ویلاها واریز نماید.

بیشتر بخوانید:  درگاه پرداخت آنلاین

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *