فروشگاه اختصاصی کاملا رایگان

 فروشگاه اختصاصی کاملا رایگان

از زمان شیوع ویروس کرونا، امکان فروش حضوری کالا برای بسیاری از کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک فراهم نبوده و از آنجایی که عمده فروش آنها اصطلاحا در بازار شب عید بوده است، ادامه دار شدن این شرایط ضررهای زیادی به کسب و کار آنها وارد کرده است.با توجه به ادامه دار شدن شرایط فعلی، عمده کسب و کارها ناچار به فروش اینترنتی محصولات خود شدند تا هم سلامت خود و مشتریانشان حفظ شود و هم کسب درآمد آنها بیش از این به مشکل نخورد.

اگر شما نیز داری کسب و کاری هستید و از این شرایط آسیب دیده اید ما در سپال یک روش سریع، آسان و کاملا رایگان برای شما راه اندازی کرده ایم تا بتوانید فروشگاه خود را خیلی سریع ایجاد کنید و محصولات خود را بصورت اینترنتی بفروش برسانید.

مزایای فروشگاه اختصاصی کاملا رایگان سپال:

1- کاملا رایگان دارای یک سایت فروشگاه شوید. سپال هیچ هزینه ای بابت طراحی سایت و سرور از شما دریافت نمیکند.

2- فروش خود را سیستمی ،خودکار و 24 ساعته کنید و هیچ فروشی را از دست ندهید.

3 – از شر دریافت رسید های انتقال وجه و کنترل اینکه آیا بحساب شما مشتری واریز کرده یا خیر، خلاص شوید . با هر فروش موفق بصورت خودکار برای شما و مشتری اسمس ارسال میشود.

4- انبارداری محصولات خود را براحتی انجام دهید و درصورت کم بودن موجودی محصول به شما در این جهت اطلاع رسانی میگردد تا محصول خود را شارژ کنید.

5- در مقایسه با انتقال وجه کارت به کارت کارمزد کمتری توسط مشتریان شما پرداخت میشود و حتی میتوانید این هزینه را خودتان متقبل بشید.

بیشتر بخوانید:  آموزش عضویت در سپال

6- در فروشگاه سپال هر محصول فیزیکی یا فایل داشته باشید میتوانید به فروش برسانید.

7- میتوانید هزینه ارسال برای محصولات خود تعیین کنید.

8- تنظیم زمان بندی فروش ویژه و شگفت انگیز

9- تعیین کد تخفیف برای خرید محصول توسط مشتریان

 

با توجه به رشد سریع تکنولوژی، بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا فروش خود را از شکل فروش سنتی به فروش الکترونیکی تغییر دهند و به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند. فروشگاه اینترنتی فضای فیزیکی محدود فروشگاه سنتی را ندارد و می توان گستره بسیار وسیعی از محصولات را در آن به نمایش گذاشت. فروشگاه اینترنتی این امکان را به خریداران می دهد که درباره محصول مورد نظر خود جستجو کنند و پس از بررسی تمامی ویژگی ها و شرایط آن، خرید اینترنتی مطمئنی را انجام دهند.

هر چیزی که برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای نیاز دارید. با امکانات کاربردی، رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای فروشگاه ساز سپال میتوانید در کمترین زمان فروشگاه آنلاین خودتان را به صورت رایگان بسازید.

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *